“Svami Mavt, Isteri & Anak Sel4mat” Selep4s Kereta Dirempvh Prot0n Perdana

Seorang jurutera maut, manakala isteri serta dua anak mereka selamat dalam kemal4ngan membabitkan dua kereta di Persiaran Tun Teja, Alam Impian, Shah Alam petang semalam.

Menurut laporan Sinar Harian, mngsa Ahmad Safwan Sulian yang memandu Perodua Aruz meningg4l dvnia di lok4si kej4dian manakala isterinya, Nur Syahirah Ismail ced3ra di kaki kiri.

Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Baharudin Mat Taib berkata, kemal4ngan itu berlaku apabila kereta Proton Perdana dipandu seorang lelaki hil4ng kaw4lan dan terbab4s sebelum melangg4r kereta m4ngsa.

Baharudin berkata, isteri mngsa yang berusia 33 tahun serta dua anaknya iaitu Damia Husna, 5 dan Ahmad Adam Harraz, 3 dikej4rkan ke Hospital Shah Alam untuk raw4tan.

Manakala pemandu Proton Perdana berusia 36 tahun yang mengal4mi keced3raan dibawa ke Hospital Tengku Ampuan Rahimah (HTAR) dan kini berada di zon mer4h.

Tambah beliau, pihaknya telah mengambil samp3l dar4h lelaki tersebut selain menunggu keputvsan ujian sama ada di bawah pengarvh alkoh0l atau dad4h.

Menerusi laman Twitter dan Facebook, tular beberapa posting mengenai kej4dian tersebut dimana rata-rata w4rganet bersimp4ti atas pem3rgian arw4h yang berusia 32 tahun itu.

Tinjauan di Facebook milik m4ngsa mendapati Allahy4rham ada memuat naik sebuah posting ketika menyambut ulang tahun kel4hirannya pada 20 September lalu.

Sumber :Ā Sinar HarianĀ (Muhammad Afham Ramli) ,Ā TwitterĀ ,Ā Facebook