Khairuddin dip3riksa ketika lalui SJR di Perasing, sias4tan sedang dilakukan – P0lis

P0LIS kini menjalankan sias4tan susulan laporan yang mend4kwa bahawa Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi, Datuk Dr Mohd Khairuddin Aman Razali dip3riksa di sekat4n jalan raya (SJR) Perasing pada 16 Mei lalu.

Menerusi laporan Malaysiakini, perkara tersebut turut dis4hkan Ketua P0lis Terengganu Roslee Chik.

Bagaimanapun, Roslee tidak mengul4s dakwa4n tular mengenai Ahli Parlimen Kuala Nerus itu diperiksa ketika menaiki kenderaan bersama seorang wanita.

Sementara itu Pemangku Pengarah Jabatan Siasat4n Jenayah (JSJ) Bukit Aman, Dev Kumar, ketika dihubungi portal berkenaan turut mengesahk4n bahawa sias4tan sedang dilakukan.

Namun katanya, p0lis membuka kertas 1nkuiri terlebih dahulu bagi memastikan sama ada terdapat kes4lahan yang dilakukan dalam kejadi4n berkenaan.

“Kita akan p4nggil semua yang berkaitan dengan isu ini untuk pertanyaan.

“Untuk mengetahui apa yang sebenarnya berlaku di SJR dan jika ada berlaku apa-apa kesalah4n,” katanya dipetik daripada portal berkenaan.

Isu Khairuddin dip3riksa di SJR Perasing mula diperkatak4n apabila satu mesej tular beberapa hari lalu mend4kwa dia dit4han bersama usahawan tudung yang juga b3kas isteri seorang selebriti.

 

Sumber:mstar