K0takan janj1, Carl Samsudin tampil bersemvka minta maaf dengan Pakcik Hadi

Video seorang usah4wan dan juga influencer, Carl Samsudin yang didkwa meningg1kan suara kepada se0rang lelaki warga emas telah tul4r sejak semalam.

Selepas teruk dih3ntam di media sosial, usahawan tersebut telah tampil di Instagramnya dengan membuat permoh0nan maaf pada awal pagi tadi dengan meng4kui kes1lapannya.

Minta maaf di IG

Dia juga memaklumkan sal4h faham yang berlaku dan berjanj1 akan segera bertemu dengan pakcik tersebut bagi meminta maaf diatas tind4kan tular berkenaan.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by THE PRESIDENT 🎩 (@carlsamsudin)

Terus tampil bers3muka

Bagi menepati jnji yang telah dibuat, Carl Samsudin memuat naik gambar dan video pertemuan dengan warga em4s terbabit yang dikenali sebagai Pakcik Hadi di IG story.

Dia menulis k4psyen r1ngkas dengan meminta maaf kepada pakcik Hadi sambil gambarnya duduk menc@ngkung memandang warga emas berkenaan.

Selain itu, Carl Samsudin turut mengucapkan terima kasih kepada Pengerusi Persatuan Pengguna Semb0yan 1 Malaysia, Yusuf Azmi yang sama-sama ada di dalam pertemuan tersebut.

Video

 

Terdahulu, video yang menunjukkan Carl memanggil pakcik tersebut ke hadapan dan bercakap kuat menggunakan mikr0fon telah mengund4ng rasa beng4ng netiizen.

Mana tidaknya, tind4kan usahawan tersebut membuatkan warga emas terbabit seakan tidak berkut1k dan hanya memeg4ng meja apabila ditanyakan perih4l masa mudanya dahulu.

Walau bagaimanapun, suami kepada pengasas but1k wanita terkenal itu telah menjelaskan hal tersebut di Instagramnya dan membuat permoh0nan maaf kepada semua p1hak yang terasa dengan tind4kannya itu.

Sumber: Instagram Carl Samsudin

Via OMM

 

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*