[Video]Hot FM :K3jutan Buat AG, Fad Dan Pendengar

Selepas dua penyampai radio Hot FM, Mark Adam dan Fizie mengundurkan diri, kita dimaklumkan penyampai radio AG akan kembali beraks1. Sejak itu t1mbul pula tanda tanya samaada Fara Fauzana dan Faizal Ismail turut akan kembali?

Akhirnya ia terjaw4b apabila AG atau nama sebenarnya Muhammad Azmir Selamat mengumvmkan rakannya Fara Fauzana bersama Fad Bocey akan bergabung mengend4likan segmen Geng Pagi Hot (GPH) bermula hari ini.

Segala persoalan sudah terjawab. Persoalan AG sendiri juga terjawab. Bagai sirih pulang ke gagang buat saya dan Fara Fauzana. Sah AG, Fara dan Fad akan temani pagi hari anda di Hot FM. – Tulis AG.

AG dan Fad tergam4m dengar suara Fara Fauzana tiba-tiba muncul dalam studio Hot FM

Video

AG dan Fad pun terk3jut betul bila dengar suara Fara Fauzana dalam studio. Haha! Memang menjadi k3jutan boss mereka ni. Terbaik!

Pendengar turut tervja dengan pengumuman ini sehinggakan banyak panggilan daripada pendngar ingin berbual dengan Fafau yang kini berus1a 41 tahun.

Sememangnya g4ndingan antara AG, Fara Fauzana dan FBI amat dir1ndui semua pendengar. Untuk maklumat FBI terlebih dahulu mengundvrkan diri pada tahun 2013 dan diikuti AG serta Fara Fauzana 3 tahun kemudian, 2016.

Kredit: Facebook Hot FM

Via OhMedia

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*