Caprice Ul4s Isu Kedudukan Ordinan Darvrat, Tapi Sempat Tempel4k Artis Kirim Keychain & PIramid

Ibarat memul4ngkan pa.ku buah ker4s, penyanyi rap Caprice sempat menempel4k sekumpulan art1s yang mem3rlinya ketika berlaku kontr0versi baru-baru ini.

Caprice menerusi sebuah rakaman video di Instagram (IG) berkata, dia akan membawa pulang air zam-zam, keychain dan piram1d kepada artis-artis yang telah mengirimnya.

“Saya pernah terlepas cakap dekat satu IG Live dengan penuh em0si yang saya takkan balik Malaysia selagi kerajaan tak tukar.

“Tapi ada artis yang buat law4k, yang nak kirim air zam-zamlah, keychain piramidlah…Hang tunggu sat tak lama lagi ceq (saya) akan bawak satu piram1d turun Malaysia,” temp3laknya.

Sebelum itu, menerusi rakaman ‘What Is In The News Today’ Caprice telah menyen.tuh tentang isu mengenai pembat.alan darvrat yang tidak mendapat perkenan Duli Yang Maha Mulia Yang Di Pertuan Agong Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah Ibni Almarhum Sultan Haji Ahmad Shah Al-Musta’in Billah.

Terdahulu media telah mengeluarkan Kenyataan penuh Istana Neg.ara mengenai kedudukan Ordin.an Darvrat.

Baginda telah menzah1rkan rasa amat dukac1ta dengan kenyataan yang telah dibuat di Prlimen pada 26 Julai lalu, apabila Kerajaan membatrlkan semua OrdInan Darvrat yang telah dimayhurkan sepanjang tempoh Darvrat walhal pembat4lan belum lagi diperkenan Baginda.

Baginda telah menzah1rkan rasa amat duk4cita dengan kenyataan yang telah dibuat di Prlimen pada 26 Julai lalu, apabila Kera.jaan membat4lkan semua Ordin.an Darvrat yang telah dima4yhurkan sepanjang tempoh Darvrat walhal pembatalan belum lagi diperke.nan Baginda.

Sumber  via Gempak

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*