MK Pern4h beritahu nak beri RM50k, MK K-Clique penuhi ni4t jumpa Pakcik Hadi

Sejak video seorang usahawan dan juga inflvencer terkenal didkwa biad4p dengan seorang wrga emas tular, ramai yang telah tampil menyuarakan rasa ger@m melihat video tersebut.

Paling mencur1 tumpuan adalah perk0ngsian penyanyi terkenal dari kumpulan K-Clique, iaitu MK K-Clique atau nama sebenarnya  Muhammad Hairi Amin bin Hamdan di ruangan IG story tempoh hari.

Pernah cakap nak beri RM50k

Dia yang ber4ng menonton video tersebut telah menulis mahu memberi RM50,000 kepada pakcik tersebut selepas berasa ger4m apabila mengetahui yang warga emas berkenaan ditawarkan RM50 kerana beran1 ke depan.

Minta maaf terk4sar bahasa

Sedar akan kesil4pannya yang terbawa emosi, MK telah memohon maaf selepas itu dan meng4kui berasa s3sal setelah dit4gur dan dinasih4ti peminatnya mengenai tind4kan terbu.ru-buru itu.

Dia juga menerima pendapat yang memaklumkan ada cara lain yang lebih baik untuk membantu warga emas itu dari terus menyer4ng individu yang didkwa berlaku bi4dap terharap warga emas tersebut.

Nampak macam bapa sendiri

Bertemu dengan Pakcik Hadi

Menerusi aplikasi TikToknya, selebriti tersebut telah datang ke Pusat Transit Geland4ngan Kuala Lumpur untuk bertemu sendiri dengan pakcik berkenaan yang dikenali sebagai Pakcik Hadi bagi bertanya khab4r dan berb0rak buat seketika.

Walaupun tidak kedengaran perbualan mereka, namun MK sempt menulis di ruangan k4psyen dengan mendoakan agar Pakcik Hadi sentiasa diberi kesihatan yang baik dan dimurahkan rezeki dalam hidup.

Kita tak tahu perjalanan hidup pakcik ni

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meningg4lkan komen di ruangan TikTok penyanyi itu dengan meng4kui sebak tiap kali melihat video Pakcik Hadi di media sosial.

Mereka juga turut memuji MK yang sudi menyantuni lelaki tersebut dan memberi contoh yang baik kepada masyarakat terutamanya anak muda.

Mereka tak minta jadi macam tu

Rezeki pakcik Allah hadirkan ramai yang prihat1n

Tahniah MK s4ntuni Pakcik Hadi

Terus jadi minat MK

Sumber : omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*