‘Lebih Sebulan Tah4n SakIt Sampai Tak Tidur, Akhirnya Saya Mengal4h’ – Elyana

Lebih sebulan menah4n sakIt dan tidak boleh tidur seperti individu yang lain, penyanyi, Elyana akhirnya dimasukkan ke hospital hari ini.

Saya mengal4h

Lebih sebulan menah4n sak1t sampai tak tidur. Akhirnya saya mengal4h. Hari ni masuk paInkiller, steroId dan ambil dar4h. Covid test memang wajib. Esok check j4ntung. Lusa buat Pet Scan. Seterusnya Chem0therapy. Bismillahirrahmannirrahim. You can do it Nana!!!

Bagi yang mengikuti perkembangan Elyana sebelum ini, pelantun suara ‘Tak Tercapai Akalmu’ ini pernah menjalani raw4tan radi0terapi selama 10 hari di sebuah hospital swasta di Selangor. Setelah selesai radi0terapi, Elyana meng4kui bahawa dia perlu berjumpa dengan doktor bagi membincangkan mengenai raw4tan kempterapi pula. Sepanjang berada di rumah, Elyana memberitahu bahawa dia terpaksa menah4n sakIt sehingga tidak dapat untuk tidur.

Terbaru, Elyana memberitahu bahawa dia sudah mengal4h dan perlu dimasukkan ke hospital dengan segera. Ujar Elyana, sebelum melakukan kempterapi dia terpaksa melalui beberapa prpses yang wajib dilakukan oleh setiap pesakIt k4nser.

Moga terus kuat

Di ruangan komen, rata-rata rakan artis dan netiizen berdoa agar Elyana terus kuat dan berju4ng untuk melaw4n penyakItnya itu.

Sumber: Elyana

Via OhBulan

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*