Hampir dua bulan dilahIrkan, Shuib akhirnya dedah wajah Ayash Affan

Selepas hampir dua bulan dilahirkan, pelawak dan usahawan popular Shuib Sepahtu akhirnya mendedahkan wajah an4k keempatnya, Ayash Affan.

Menerusi satu perkongsian yang dimuat naik dalam Instagram, Shuib atau nama sebenarnya Shahmira Muhamad berkongsi wajah b4yi lelaki itu yang sedang tidur untuk tatapan orang ramai.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Shuib Sepahtu (@shuibsepahtu)

“Assalammualaikum, nama saya Ayash Affan Bin Shahmira. Terima kasih kerana mendoakan kesejahteraan saya,” tulis pelawak berusia 37 tahun itu.

Menjengah dalam ruangan komen, posting tersebut dihuj4ni pelbagai re4ksi daripada rakan artis dan pengikutnya yang teruja akhirnya dapat menatap wajah Ayash.

Namun dalam masa yang sama, ada juga segelintir individu berasa seb4k mengenang ‘h@rta’ penInggalan terakhir daripada isterinya Allhyarham Siti Sarah yang meningg4l dunia pada 9 Ogos lalu.

Terdahulu, arw4h terpaksa ‘ditidurkan’ berikutan tahap oksIgen tidak stabil akIbat Covid-19 sebelum melahIrkan b4yi berkenaan secara pembed4han.

Selain Ayash, Shuib dan Sarah turut dikurni4kan tiga cahaya mata iaitu Uwais Alqarni, 10, Dzahira Talita Zahra, 8, dan Ariq Matin, 6 tahun.

Sumber: Instagram Shuib

Via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*