Atas Das4r Simp4ti, Polis TrafIk Jadi Mngsa Langg@r Dalam Video Tular Tak Buat Laporan Polis

Anggota polis trafik yang dilnggar oleh seorang penungg4ng motosikal pada 28/10/2021 di Susur Lebuhraya Kesas menghala ke Persiaran Kewajipan, Subang Jaya dalam satu video tular di sosial media dilaporkan tidak membuat sebarang laporan polis atas das4r s1mpati.

Menurut kenyataan yang dikeluarkan oleh pihak polis, video rakaman kej4dian yang berlaku pada sekitar 7.20 petang itu memaparkan seorang angg0ta polis yang sedang menjalankan tugas di lokasi berkenaan telah dilnggar oleh seorang penungg4ng motosikal yang hendak memasuki susur tersebut.

Kedua-dua mereka walau bagaimanapun dilaporkan tidak mengalami sebarang keced3raan dan tiada ker0sakan pada kend3raan mereka.

Dalam kenyataan tersebut, anggota polis trafik berkenaan dilaporkan tidak membuat sebarang laporan polis susulan daripada kejadi4n itu atas dasar simp4ti terhadap penungg4ng tersebut dalam situasi yang dihadapi dan sebaliknya meneruskan tugasnya semula di lokasi kejad1an.

Pihak polis juga berterima kasih kepada atas keprihatinan masyarakat terhadap kejad1an yang menimpa angg0ta polis berkenaan.

Sumber: POLIS DAERAH SUBANG JAYA

Sumber via Siakapkeli

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*