“Tlpulah kalau saya tak saklt” – Elyana berterima kasih yang mendoakan keadaan kesihatan

KUALA LUMPUR: Penyanyi, Elyana berterima kasih kepada khalayak yang mendoakan keadaan kesihatan dirinya agar terus sihat daripada menghidap penyakltK4nser limf0ma tahap empat.

Menerusi coretan di akaun Instagram miliknya tengah malam semalam, penyanyi popular menerusi lagu Kalis Rindu ini akur dengan takdir-Nya dan berharap semoga perkongsian berkenaan dapat menyuntlk semangat buat penghldapK4nser lain.

Terima kasih kepada semua yang sudi mendoakan dan beri kata-kata semangat buat saya terus tersenyum.

Video

“Tlpulah kalau saya tdak saklt. Tapi saya tetap bersyukur kerana Allah SWT beri saya saklt dan gantikan kebahagian dalam j1wa saya.

Semoga semangat ini terus memberi manfaat untuk mereka yang sedang sakit. Tidak mengapa, hadapi dengan senyuman,” katanya.

Elyana atau nama penuhnya Erneelya Elyana Emrizal, 34, berkata demikian selepas mendapatkan rawat4n kem0terapi yang ketiga di Pusat Perubatan Subang Jaya.

Terdahulu, menerusi perkongsian hantaran sebelum ini, Elyana memaklumkan keputusanDara4h putihnya rendah namun telah menerima rawatan susulan pada bahagian perutnya.

“Alhamdulillah. Selesai kem0terapi yang ketiga. Hari ini keputusanDara4h saya, dara4hPutih rendah 2.0. Jadi kenaCuc.uk pulak energy booster (sejenis ubat.an cecair) dekat perut. Apa-apa pun terus law4n,” ungkapnya.

Sementara itu diruangan komen, maj0riti daripada pengikut dan peminatnya terus membanjiri ruangan berkenaan dengan doa-doa agar Elyana terus tabah dan cekal dengan du.gaan dan uj1an yang sedang dilaluinya ini.

Sumber : utusan,via om

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*