“Seb4knya Perasaan, Semuanya Brcmpur Rasa,” – Ibu Diser4ng Str0k, Ini Luahan H4ti Dj Lin Sebab Tak Dapat Jaga Di Hospital

Penyampai radio, Dj Lin memaklumkan ibunya kini telah dimasukkan ke Hospital Sultan Ismail, Johor Bahru selepas diser4ng str0k pada Isnin.

Menurut Dj Lin atau nama sebenarnya, Roslinda Abdul Majid, dia telah bergegas pulang ke kampung halaman sebaik sahaja menerima panggilan mengenai tahap kesihatan ibunya itu.

Bagaimanapun, Dj Lin memberitahu, dia dan dan ahli keluarganya yang lain masih tidak dibenarkan untuk menemani ibunya itu berikutan pr0sedur yang telah ditetapkan oleh pihak pihak hospital berikutan penularan pndemik Covid-19.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by DJ LIN (@djlinsuriacinta)

“Dj Lin bergegas pulang ke Johor Bahru sebaik dimaklumkan ibunda tercinta, Mak Puteh telah dimasukkan ke wad 3A (Isolation) Hospital Sultan Ismail (HSI) akIbat ser4ngan str0k.

“Yang sedIhnya, ahli keluarga tak dibenarkan untuk menj4ga beliau. Allahu seb4knya perasaan bimb4ng semuanya bercampur rasa,” tulisnya.

Perkhab4ran tersebut dik0ngsikan sendiri oleh pemenang anugerah Penyampai Radio Paling Popular empat kali itu menerusi sebuah hantaran yang dimuat naik di laman Instagram.

Jelas Dj Lin lagi, h4tinya kini sememangnya berasa agak r1sau memandangkan ibunya itu terpalksa tinggal berseror4ngan di hospital.

Lantaran itu, penyampai radio, Suria FM ini turut berharap agar mana-mana petugas hspital yang berkhdmat di HSI dapat mem4ntau mengenai perkmbangan ibunya itu.

“Ada ke Peminat Dj Lin yang bertug4s di Hospital Sultan Ismail?

“Kalau ada harap sudilah kiranya tolong tengokkan Mak Lin ya. #makdjlinmasukwad #DoakanMakDjLin,” ujarnya lagi.

Menerusi ruangan komen, rata-rata netiizen turut menzah1rkan rasa r1sau selain turut mendoakan semoga ibu kepada Dj Lin dapat kembali sembuh seperti sedia kala.

“Harap ada ins4n yang baik hati tolong tengok-tengokkanmak DJ Lin dekat w4d. Semoga mak Dj Lin lekas sembuh.

“Semoga ibu Dj Lin dikurn1akan kesmbuhan dan kesih4tan yang baik oleh Allah SWT. Amin Ya Rab. Stay strong.

“Semoga dipermudahkan segala urusan buat keluarga DJ Lin dan semoga mak cepat sembuh.

“Banyakkan bersab4r. Semoga mak akak cepat sembuh ye,” antara komen-komen netiizen di laman Instagram.

Sekadar inf0rmasi, Dj Lin merupakan salah seorang penympai di stesen radio, Suria FM yang senonim menerusi segmen Suria Cinta.

Semoga ibu kepada Dj Lin dapat kembali sihat dan dipermudahkan segala urusan. Ameen.

Sumber via MH

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*