“Shuib keluarga saya, takde istilah men4ntu betul atau tIpu..” – Ibu mntua tIri

Ibu t!ri kepada Allhyarham Siti Sarah Raissuddin iaitu Siti Fatimah Suberi menjelaskan tiada istilah menntu tiri antara dia dan pelawak popular, Shuib Sepahtu.

Menerusi satu posting di laman Instagram, dia yang mesra disapa Makde itu terkejut apabila menerima ‘Direct Message’ daripada seorang warganet mengatakan mereka berdua kelihatan seg4n antara satu sama lain.

Saya tengok Shuib macam seg4n dengan Makde

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Makder (@suciuwais)

Wanita berus1a 34 tahun itu berkata, dia dan Shuib saling menghrmati apatah lagi sering menjadi ‘orang teng4h’ ketika pelawak tersebut berc1nta dengan arw5h isterinya.

“Sebenarnya tiada istilah seg4n sebab kami adalah keluarga. Tak wujud istilah men4ntu tiri ke, men4ntu kndung ke, menntu betul ke, menntu tIpu ke, Shuib adalah keluarga saya.
“Anak2 mereka semua cu cu saya. Saya yang sama2 jaga dari mereka l4hir sampai sekarang. Mungkin apa yang orang nampak ingat Shuib seg4n dengan saya tapi sebenarnya kami saling mengh0rmati.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Makder (@suciuwais)

Lagipun masa arw4h Sarah dating dengan Shuib, saya yang selalu temankan. Ingat lagi masa pertemuan pertama Sarah dgn Shuib…
“…lebih kurang 12 tahun lepas, saya ada masa tu temankan arw4h. Bukan m4lu bukan seg4n tapi h0rmat,” tulisnya semalam.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Makder (@suciuwais)

Menerusi p0sting sama, isteri kepada Raisuddin Hamzah itu turut memohon orang ramai mend0akan kebaikan serta kesejahteraan buat ahli keluarganya.

“Saya minta doa baik2 semua pihak untuk keluarga kami. Amin Insya-Allah. Semoga doa yang baik juga berbalik kepada korang semua. Aamiin,” katanya.

Sumber: Instagram @suciuwais

Via omm

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*