“Sampai TermImpi Arw4h, Al-fatihah…Tapi Sekejap Saja Dia Muncul,” – Anzalna Berkongsi, Video Sh00ting Loveta Sentuh Hatinya

Pelakon Anzalna Nasir dipilih sebagai wajah kepada koleksi terbaharu jenama tudung milik Allahyrhamah Siti Sarah, Loveta.

Perkara tersebut terjawab apabila bekas finalis Dewi Remaja 2020 itu berkongsi mengenai hal berkenaan di Instagram, pada Rabu.

Menurut ibu kepada seorang cahaya mata ini, dia ada menerima taw4ran sama sejak mengenakan tdung pada September lalu, namun jenama Loveta memberi pengertian tersendiri kepada dirinya.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Anzalna Nasir (@anzalnanasir88)

“Alhamdulillah sejak bertdung banyak tawaran dari berbagai jenama tdung dari dalam dan luar negara tetapi @lovetahq menjadi pilihan Anzalna.

“Selain dari material/design tudung yang mudah dis4rung, Anzalna tertarik untuk menjadi sebahagian dari Loveta kerana ada permintaan terakhir dari arw4h @sitisarahraissuddin iaitu meneruskan legasi Loveta dan dalam masa yang sama dapat menolong team Loveta mencari rezeki untuk keluarga,” tulisnya.

Anzalna turut mendedahkan, dia pada awal turut bertanya mengenai pel4waan tersebut kepada suaminya, Hanif Zaki.

“Masa team @lovetahq text dan tanya untuk kerjasama ni Anzalna macam berbeIah bah4gi sebab tudung Loveta ni memang dah sinonim dengan nama arw4h @sitisarahraissuddin. Banyak kali Anzalna tanya pendapat @hanif_zaki.

“Anyway ini sho0t yang sangat menyntuh hati. Kepada team Loveta, minta maaf sekiranya Anzalna tidak dapat memberikan yang terbaik sepanjang sho0ting disebabkan terlalu emotionaI. Anzalna sangat rndukan arw4h. Al- fatihah buat arw4h,” tulisnya lagi.

Sementara itu menerusi Insta Stories, Anzalna turut menukiIkan d3dikasi mengenai pengg4mbaran video yang dimuat naik.

“Mungkin terlalu banyak kali repeat tengok video sho0ting @lovetahq dengan alunan lagu dari arw4h @sitisarahraissuddin sampai termImpi arwa4h. Al-fatihah.

“Tapi sekejap saja dia muncul. Satu tugas yang agak besar tetapi Anzalna percaya harini tolong orang semoga di waktu Anzalna sus4h ada yang datang tol0ng Anzalna. InsyaAllah,” tulisnya.

Dia turut menyifatkan satu-satunya an4k prempuan arw4h, Dzahira Talita Zahra atau sinonim disapa Dekta sebagai knak-knak yang m4nja.

“Dekta anak yang cntik, sangat m4nja, keIakar dan sangat kuat tetapi ada masa dia akan term3nung. Had sucha a great time with her. Love you Dekta!,” jelas Anzalna.

Difahamkan, video penuh kerjasama berkenaan akan dilancarkan 5 Januari depan.

Foto: Instagram Anzalna Nasir

Kredit MH

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*