Ada Hbungan Istmewa? Zara Zya Hadiahkan Kasut Jenama Mewah Kepada Alha Alfa

Baru-baru ini, usahawan k0smetik terkenal, Dato Alha Alfa berkongsi beberapa momen sekitar sambutan hari lhirnya yang ke-33 di media s0sial termasuklah mendapat hadiah hari lhir dari pelakon jelita, Zara Zya.

Kasut Jenama Mewah Dari Perancis Sebagai Hadiah Hari Jadi Buat Alha Alfa

Menerusi sebuah hantara di Instagram, Alha meluahkan rasa teruja apabila mendapat kasut rekaan terkini dari jenama mewah Perancis, Chr istian Louboutin sebagai hadiah hari hari l4hirnya pemberian Zara.

 

 

View this post on Instagram

 

A post shared by www.alhaalfa.com (@alhaalfa)

“Diorang Ade Pape Ke Ni Haish”-Netizen

Dalam pada itu, turut menarik perhatian adalah komen-komen yang diberikan oleh netiizen yang berteka-teki mengenai hbungan mereka yang disifatkan sebagai sesuatu yang istimewa. Malah ada diantara mereka turut meminta Alha dan Zara untuk segera mendirikan rumah tangga.

Meskipun begitu,  Zara   atau nama sebenarnya Zainurul Razia Mohd. Zainuddin meng4kui hbungan mereka hanya sek5dar berka4wan dan sudah menjadi kawan baik sejak lebih dari lima tahun yang lalu. Untuk info, ini bukan kali pertama hbungan mesra mereka diperkatakan. Terdahulu, sekitar Oktober peminat turut membuat spekulasi mengenai Alha dan Zara selepas kedua-duanya kelihatan mesra ketika menyambut ulang tahun kel4hiran pelak0n itu.

Sumber via Murai

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*