Foto tanpa hijab, netizen p3rli bekas isteri Da’i Farhan

Sejak berkongsi foto tanpa mengenakan hijab secara terbuk4, bekas isteri Da’i Farhan iaitu Dr Erin kembali menjadi perbualan warganet di media sosial.

Terbaru, Dr Erin atau mana sebenarnya Noorainul Naqim Mohd Radzi sekali lagi mengundang perhatian ramai apabila tampil dengan imej sebegitu menerusi swafoto dimuat naik di laman Instagram.

Menerusi kapsyen, wanita berusia 42 tahun itu menulis seolah-olah mampu berdepan kepayah4n  dan tetap sedaya upaya berusaha meskipun sukar untuk dihadapinya.

Posting itu menerima lebih 1,000 tanda suka dan 300 komen pengikutnya dimana rata-rata m3negur penampilan Dr Erin yang dikatakan kurang sesuai apatah lagi pernah bertudung labuh sebelum ini.

Selain itu, terdapat juga segelintir individu meninggalkan komen sindir4n termasuk mengenai ‘aura ke-19’ yang dikatakan sudah ‘hil4ng’ selepas popular suatu ketika dahulu.

Bagaimanapun, ada netizen memilih untuk memberikan kata-kata positif selain menitipkan doa agar wanita itu dapat kembali kepada fitrah sebagai seorang muslimah.

Ni bukan jadi diri sendiri, tapi syaitan berjaya hasut?

Terp4ksa ‘unfollow’

Dasyat aura dia!

Saya doakan akak…

Moga bertemu hidayah semula

Sekitar November 2019, Da’i Farhan menc3tuskan kontr0versi apabila did4kwa berkahwin dengan Dr Erin secara rahsia di Tanah Suci Makkah tanpa pengetahuan isteri pertamanya dikenali sebagai Fatin.

Tidak lama selepas itu, Da’i Farhan menc3raikan Fatin yang ketika itu sedang h4mil anak kedua mereka dengan talak satu pada Disember tahun sama.

Jod0h antara Da’i Farhan dengan Dr Erin bagaimanapun tidak berpanjangan apabila masing-masing berpis4h pada April 2020 selepas lima bulan berkahwin.

Da’i Farhan atau nama penuh Nik Farhan Nik Mohamad kemudiannya bernikah semula dengan Fatin pada Mei tahun lalu.

Sumber: Instagram @drholisw

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*