Bab4k c3kik Mona Allen dilabel psik0, Iqram Dinzly m3nangis hadap dug4an

Pelakon Iqram Dinzly meluahkan rasa tert3kan dipercayai berhubung video tular memaparkan babak lakonannya bersama rakan artis, Mona Allen ketika penggambaran drama Hati Yang Dikhi4nati.

Menerusi perkongsian di video InstaStory miliknya, pelakon berusia 41 tahun itu dilihat dalam keadaan m3nangis yang menyifatkan isu tersebut adalah dug4an berat untuk ditempuhi.

Malah, pelakon filem Dunia Baru The Movie itu turut merindui dan memerlukan kehadiran bapanya Allahyarham Muhammad Saipuddin yang telah meninggal dunia pada lima tahun lalu.

“Stress dowh setiap hari aku nak mulakan kebaikan pasti ada uji4n duga4n yang aku rasa terlalu beban untuk aku tempuhi. Papa I need you!

“Ya Allah, kenapa Kau selalu biarkan diri ini selalu dalam terg4ntung sepi. Rasa macam nak terg4ntung dengan tali. Allahuakbar,” tulisnya dalam video tersebut.

Selain itu, dia juga berkongsi semula beberapa InstaStory daripada portal yang melaporkan mengenai isu berkenaan dengan menggambarkan dirinya seolah-olah reda apatah lagi hanya memikul tanggungjawab sebagai pelakon.

Aku reda

Segala bvruk aku yang kena tanggung

Aku sedar aku hanya pelakon

Sebelum ini, Mona b3ngang apabila dikatakan dic3kik terlalu kuat oleh Iqram ketika menjayakan satu babak 4ksi dalam drama berjumlah 146 episod itu.

Berdasarkan satu laporan media, Mona mengatakan pelakon lelaki terbabit masih bertind4k melakukan perkara sama walaupun sudah berkali-kali dit3gur.

Bila orang suruh berlakon, berlakon je lah. Tak payah buat betul-betul. Method sangat. Lepas ini jang4n harap nak ada babak bersama. Kau punya mer0yan sama macam dalam live.

“Ingatkan dah tak psik0, rupanya memang sejak azali. Bukan sekali dua babak dia c3kik saya. Setiap kali mesti s4kit. Dah cakap elok-elok tak mahu dengar,” luahnya.

Sumber: Instagram Iqram Dinzly , TikTok @nastyfixxx

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*